Szállítás
A rendeléseket 1-2 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk az árut a futárszolgálatnak. Ezen átadást követően automata email üzenetet küldünk a megadott email címre, a futárszolgálat tájékoztatást ad a várható érkezés dátumáról és kb. 2-4 munkanapon belül teljesíti a kiszállítást. Csúszás a megnövekedett csomagszámok miatt előfordulhat. A kiszállítás tényleges időpontjáról a futárszolgálat elektronikus értesítést küld, amelyben a megadott linken keresztül folyamatosan nyomon követhető a csomag pillanatnyi helyzete.
A visszaigazolásokat tartalmazó levelek egyes levelezőrendszerek esetében a “Levélszemét” vagy “Promóciók” mappába kerülhet, így kérjük, ellenőrizd ott is!
Szállítási költségek:
- UPS/Express One futárszolgálatok: ingyenes
- MPL: 2.000 Ft-tól
A megrendelések feldolgozása 8-16 óráig történik. Ügyfélszolgálatunk minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.
Milyen csomagolásban kapom meg a matracot?
A matracok a könnyű szállíthatóság és a higiéniai elvárások érdekében vákuumcsomagolást kapnak.
Egy vízszintes préssel a matracot lassan összepréselik, kiszorítva a levegőt a matrac belső cellaszerkezetéből. Préselés után a két fóliavéget lehegesztik, hogy a levegő ne tudjon visszaáramolni, majd tekercselés után dobozba csomagolva szállításra kész a vákuummatrac.
Személyesen kell átvennem a megrendelt terméket?
Nem. A megadott szállítási címen bárki átveheti az általad megrendelt csomagot.
Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?
Ha a már leadott rendelésedet módosítani vagy törölni szeretnéd, küldd el az erre vonatkozó kérést e-mailben, és mi módosítjuk vagy töröljük a rendelést. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha a termék már elhagyta a raktárt, nem áll módunkban a rendelést módosítani vagy törölni.
Mi a rendelésem állapota?
A rendelés állapotáról folyamatosan tájékoztatást adunk a vásárláskor megadott email címre. Miután átadtuk a csomagot a futárnak, a tájékoztatást a futárszolgálat veszi át és folyamatos nyomon követést biztosít szintén a megadott email címen keresztül.
Hogyan módosíthatom fiók adataimat?
Bejelentkezés után a Fiókadatok menüpontra kattintva bármikor módosítható az email cím, a jelszó, valamint a Címek menüpont alatt a számlázási és szállítási cím.